Galeria Sztuki
Start arrow Forum
�wiat cytrusów Cytrusik.pl
Zaloguj się
Login

Hasło

Pamiętaj
Zapomniałeś hasła
Nie masz konta? Załóż sobie
Ciekawostki o Forum
2933 wiadomości.
2662 Zarejestrowanych użytkowników.
Ostatnia rejestracja: naddra
Użytkowników online: 837
Ciekawe Strony
Obrazy olejne- Tomasz Sętowski, - nowe obrazy.
Cytrusikowe Forum  


wredna
Użytkownik

Brązowy forumowicz
Posty: 5
graphgraph
Oklaski: 0  
ratunku gubi liście w zastraszajacym tępi!!!!!! - 2010/12/03 19:04 Moja cytryna juz ponad 5 letnia wyglada na zupełnie zdrowa a gubi zdrowe liscie po kilka dziennie!!!!jedna mniejsza jest juz bez lisci ta wieksza ma ich jeszcze kilka ale mysle ze jak tak dalej pojdzie juz nie długo....stała na parapecie i troche mam nieszczelne okna to mozliwe ze zmarzla????????????? da sie jeszcze ja uratowac??
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Adix77
Użytkownik

EXPERT NA FORUM
Posty: 462
graph
Oklaski: 0  
Odp:ratunku gubi liście w zastraszajacym tępi!!!!!! - 2010/12/05 12:07 Czekam na fotki, bez nich nie pomogę
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
kochevcia
Użytkownik

Początkujący forumowicz
Posty: 3
graphgraph
Oklaski: 0  
Odp:ratunku gubi liście w zastraszajacym tępi!!!!!! - 2014/07/15 09:52 Dostalam drzewko mandarynkowe jakies 3 tyg temu.
Od tygodnia widze, ze liscie jakby zmarnialy. Sa bardzo delikatne i wygladaja na przesuszone. Skladaja sie bardziej w pol. Delikatny dotyk czy musniecie sprawia, ze opadaja. Te uschniete - rozumiem, ale te ciemno zielone tez ledwo sie trzymaja. Nie maja przebarwien czy oznak pasozytow.
Mandarynek byla cala masa choc nie byly one jakies jedrne. Raczek takie sflaczale mieciutkie. Spadaly po 1 na tydzien, ale wczoraj spadlo ich 16 + sporo lisci.

Podlewam ja filtrowana odstala woda z nawozem 1x tydzien. Zraszam przynajmniej raz dziennie drzewko a podloze wtedy, kiedy jest juz suche.

Drzewko stoi 4 m od okna, by uniknac przeciagow, ale w dosc jasnym miejscu. Przy oknie mialabym bezposrednio slonce, bo jest od zachodnio-pd strony.

Czy moze zle ja podlewam? Czy jednak stoi za daleko od okna i powinnam znalezc jej lepsze miejsce? Jak ja rusze, to opadnie sporo lisci, wiec czekam na podpowiedz

Edytowany przez: kochevcia, w: 2014/07/15 09:53
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
kochevcia
Użytkownik

Początkujący forumowicz
Posty: 3
graphgraph
Oklaski: 0  
Odp:ratunku gubi liście w zastraszajacym tępi!!!!!! - 2014/07/15 09:57 A to zdjecia mojego cytrusa z problemem
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
kochevcia
Użytkownik

Początkujący forumowicz
Posty: 3
graphgraph
Oklaski: 0  
Odp:ratunku gubi liście w zastraszajacym tępi!!!!!! - 2014/07/15 10:41
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Mandaryneczka
Użytkownik

Początkujący forumowicz
Posty: 4
graphgraph
Oklaski: 0  
Odp:ratunku gubi liście w zastraszajacym tępi!!!!!! - 2017/11/15 22:30 Może ma za zimno, bo cytrusy lubią ciepło. Spróbuj zamknąć okno, albo przestawić ją w inne miejsce.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Galeria Sztuki